[ubuntu-hu] előadás/terjesztés/cd írás

Ivanov Jonatán ivanov at lorem.hu
2007. Okt. 5., P, 19:55:01 BST

   Kedves Árpi!

Választ rajdat kívül sajnos azóta sem kaptam, azóta is várom, hogy
kapjak valami
tájékoztatás.

Igen, az ubuntu.hu-s előadást és egy régi első féléves tárgyam diáit
szeretném majd vetíteni,
némi élő bemutatóval a laptopomon és az egyetemi szerverrel ssh-n. :)
LaTeX-et még meggondolom, de nem hiszem, h szeretném forráskódokkal
ilyesztegetni
a társaságot. :)

   Üdv: Joni