[ubuntu-hu] Terjesztés

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2007. Okt. 5., P, 17:25:33 BST

Szia Janos!

> Pár már korrábban is jeleztem, most az új verzió megjelenése előtt én is jelzem, hogy vállalnám szivesen Ubuntu CD-k terjesztését Cd-k DVD-k írását, postázását Debrecenben és környékén illetve vállalnám itt rendezvényeken is az Ubuntu reklámozását és terjesztését! Sőt mivel egy informatikai iskolába járok Ubuntu pólókat is tudnék eladni!

Gondolom, akarcsak eddig, ismet kap majd phanatic egy jelentosebb adagot
a gyari cedekbol. Ebbol talan hozzad is juttathatunk el (vannak debrecen
kornyeki ismeroseim). De ebben az ugyben phanaticot (Farkas
Szilvesztert) keresd!

A polot nem uzleti alapon csinaljuk. Aki igenyelt, es vallalta, hogy
hozzajarul az eloallitasi koltsegekhez, az kapott eddig, es a jovoben is
valoszinuleg igy lesz. Ha egy nagyobb adag koltsegeit meg tudod
elolegezni, akkor kerhetsz majd a masodik korben tobbet is.
(Epp most keszitjuk elo a masodk kort, amelyben mar tobbfele szinben es fazonban
lesz polo, sot kapucnis pulcsit is tervezunk, de ez egyelore meg nem
nyilvanos informacio.)

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)