[ubuntu-hu] NTFS-ext3

mergenc mergenc at gmail.com
2007. Okt. 5., P, 10:04:40 BST

Sziasztok,

nekem egy kicsit fordított a gondom. Hosszas unszolásra sikerült rábírnom a
barátnőmet egy duálbootra,
nem olyan csúnyagonosz az a linux, nézd csak meg - mondván.
Csakhogy én is használom néha a gépét (mindig linux alól)  - ő viszont
általában a M$ nagyszerű termékét preferálná.

Így van egy NTFS-partíció, ahol alig van adat, meg egy ext3, amit meg vindóz
alól nem lehet elérni.
Illetve, ezt: http://sourceforge.net/projects/ext2fsd gugliztam össze, le is
töltöttem, indítom a .bat-ot:
felvillan a DOS-ablak, oszt se kép, se hang. Na, nem omlik éppen össze, csak
a telepítő nem csinál semmit az égvilágon.

Tudom, hogy ez nem pont a dualboot-levlista, de nem volt jobb ötletem, és
ezt soksok okból meg kellene oldani.
Ha nagyon OFF voltam, akkor sorry,

ötleteket előre is kösz,
további szép napot: