[ubuntu-hu] előadás/terjesztés/cd írás

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2007. Okt. 4., Cs, 12:38:29 BST

        Kedves Jonatán!

 Remélem magánban válaszoltak már. Vannak kint az ubuntu.hu-n kész
 OpenOffice előadások, azokat át lehet gyúrni.

 Az említett társaság lehet hogy jobban harap egy LaTeX-ben
 készült bemutatóra tele olyan képletekkel és programkódokkal, amelyet
 az OOo és PP nem tud legalábbis olyan minőségben. latex-beamer csomagot
 vagy a prosper-t ajánlom bemutató készítéséhez, tudok benne segíteni.
 Munkásabb, de szebb.

 Hajrá.

        Üdvözlettel:
                Árpi

 Ivanov Jonatán írta (Dátum: 2007. Oct. 02.)

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>
Honlap: http://www.roik.bmf.hu/harp