[ubuntu-hu] vcd2avi

Lente Zoltan zoltan.lente at gmail.com
2007. Nov. 26., H, 04:33:29 GMT

Petrits Szilveszter írta:
> Sziasztok!
>
> Sajnos új asztali dvd lejátszót kellett vennem, és álmomban sem
> gondoltam volna, hogy ez az újabb nem játsza le a videocd-t. Márpedig a
> gyerekeknek egy csomó meséje még vcd-n van. Túrtam a netet, de nem
> találok olyan cuccot, ami a vcd .dat fájljaiból avit csinál.
> Tud valaki erre megoldást?

Hell.

mencoder-el meg sem probalad???

mencoder vcd:// -o film.avi -ovc lavc -oac lavc -lavcopts
vcodec=mpeg4:acodec=mp3

vagy (mar reg hasznalltam : >)

mencoder vcd:// -oac lavc -lavcopts abitrate=128 -ovc lavc -ofps 29.97
-lavcopts vcodec=msmpeg4:vbitrate=800 -o film.avi

majd lehet, hogy meg a nap folyaman kitalalom neked, de igy kell kb...
vagy leultok nezni es a VLC kozben menti : >

udv Lpapi