[ubuntu-hu] virusscan

Grósz Zoltán groszzoltan at gmail.com
2007. Nov. 4., V, 12:39:58 GMT

Szervusz!

Én a vezérlőközpont / szolgáltatásokban találtam egy olyat, hogy
clamav-daemon (vírusokat keres a bejövő levelekben) és azt bepipáltam...
remélem, hogy ezzel lehetett aktiválni... :)
/Amennyiben nem, akkor a megoldás engem is érdekelne... /

Felrakni elég régen raktam, így nem emlékszem milyen sorrendben kerültek
fel... de most ezen csomagokat mutatja a synaptic feltelepítettnek:
avscan
clamav
clamav-base
clamav-daemon