[ubuntu-hu] Notebook

Vincze Mihály paintman at citromail.hu
2007. Nov. 4., V, 11:53:08 GMT

            ..."Tippjeim:1. Gondolom, megnézted, hogy az md5-ös összeg a letöltött képfájlnál megegyezik-e a szerveren megadottal, illetve lefuttattad a CD integrity tesztet telepítés előtt... Ha nem, ezeket legközelebb tedd meg, mielőtt a telepítéssel próbálkozol. 2. A Desktop CD helyett használd az Alternate telepítő CD-t, hátha az felkúszik majd. (melyik telepítőCD-vel próbálkoztál?)3. Nem néztem utána, de ha esetleg ez egy 64-bites notebook, akkor talán nem árthat feltenni egy 64 bites változatot, bár lehet, hogy ennek semmi köze a fagyáshoz... Persze ezek csak tippek, de azért egy kalappal!

A cd ellenőrzése során a 7.04 nem volt sikeres a
ellenőrzés során leállt
a korábbi kubi az 6.10es desktop volt ott a bejelentkezés
után a második ikonnál fagyott le

egy szgépes ujság iso mellékletét használtam fel
 ...kubuntu7.04-desktop-i386.. eheh korábban rosszul irtam a verzio számot
nem a 7.10-es.
a noti részletesebben
http://www.pcx.hu/?action=termekOldal&azonosito=08049

megprobálom az alternate cd letöltését az ubuntu.hu oldalról
Köszi a tippeket

10telettel:
Mihály

Kötelező biztosítás 2008 - Minden biztosító ajánlata egy helyen. Számolja ki, melyik lesz a legolcsóbb jövőre. Átlagosan a díj fele megtakarítható.  Kattintson ide: www.biztositastipp.hu