[ubuntu-hu] Notebook

Magyari Balzs tripatos at gmail.com
2007. Nov. 4., V, 09:43:35 GMT

Szia!
Tippjeim:
1. Gondolom, megnézted, hogy az md5-ös összeg a letöltött képfájlnál
megegyezik-e a szerveren megadottal, illetve lefuttattad a CD integrity
tesztet telepítés előtt... Ha nem, ezeket legközelebb tedd meg, mielőtt a
telepítéssel próbálkozol.
2. A Desktop CD helyett használd az Alternate telepítő CD-t, hátha az
felkúszik majd. (melyik telepítőCD-vel próbálkoztál?)
3. Nem néztem utána, de ha esetleg ez egy 64-bites notebook, akkor talán nem
árthat feltenni egy 64 bites változatot, bár lehet, hogy ennek semmi köze a
fagyáshoz...
Persze ezek csak tippek, de azért egy kalappal!
B.