[ubuntu-hu] ubuntum átvette az irányítást -- ubuntu-desktop le

Grósz Zoltán groszzoltan at gmail.com
2007. Nov. 2., P, 16:33:20 GMT

Köszönöm Árpád a választ!

Meg is találtam a naplózásban a telepítés dátumát. Csak hát...
Ez a kézzel "leszedegetés" biztosan hatékony volna, de irgalmatlanul sok
(~több száz) sornyi log van az ubuntu-desktop telepítését követően ami
másodperces közökkel települt fel...

Volna ennek valami egyszerűbb - és gyorsabb -  módja is?
Mert ennyi sort kibogarászni... még az is gyorsabb lenne, ha a má$hol
megszokott módon legyalulnám a partíciót és elkezdnék minden vackot újra
személyre szabni... (persze első alkalommal nem jut eszébe az embernek,
hogy készítsen egy fájlt leírva benne, hogy mit állítgatott át [fstabban
csatolás, ... ] ezért is óvnám magam/hétvégém ettől a módszertől)

Köszönettel előre is : Zoli