[ubuntu-hu] hálózati kérdések

Ilk Balázs Ferenc ilk.balazs at gmail.com
2007. Május. 27., V, 07:50:57 BST

Károly!

Számítottam ilyen válaszra és egyet is értek vele. Egyetlen okból
kifolyólag keresek lehetőleg GUI-s programokat: nemrég (2 hónapja)
tértem át M$-ről Linuxra és eltart egy kis ideig, amíg autodidakta
módon megtanulom a konzolon keresztül irányítani a Linuxomat.

Azért mindenkinek köszönöm a segítséget, az ajánlott programokat
megnézegetem és a nyáron megpróbálok valami működőt létrehozni
belőlük.

Természetesen vároma további ötleteket is, ha esetleg vannak még...

Bazsi