[ubuntu-hu] DNS-lekerdezes megtiltasa?

vadasy vadasy at vipmail.hu
2007. Május. 15., K, 16:43:22 BST

/etc/resolv.conf

-- Eredeti üzenet --

Feladó: Varga Zsolt <gore at nidocom.hu>

gt;

Elküldve: 2007.05.14  21:29

Téma: Re: [ubuntu-hu] DNS-lekerdezes megtiltasa?

/etc/resolf.conf

ebbe a file-ba szépen  ird be a dns ip cimét max 3-at sorolhatsz fel

elöre véve a legjobbnak tartottat

A következö képpen kell megadni neki

nameserver   192.16.1.4

 a lényeg hogy a nameserver és az ip között tabulátor legyen

Grafikusan gnome alatt a rendszer azon belül adminisztráció és há
lózat

cimen lehet beállitani a dolgokat kde alatt a rendszer menüben találo

meg ugyanezt a menüpontot.

Remélem segitettem :)

FIDRICH Robert írta:

> Sziasztok!

> Hogy lehet Feisty alatt beallitani, hogy ha dhcp helyett fix IP-t

> hasznalok, ne kerje le az atjronak hasznalt szerverunkon levo DNS

> beallitasokat a gepem?

> (Pentek ota ugyanis az enternet-nel megvaltozott a DNS-kiszolgalo

> IP-cime, viszont a szerverunkhoz nem tudok hozzaferni, mert nem fogadj

> el azt a jelszot, amit en ismerek - raid-es vinyon pedig nem tudom, ho
gy

> lehet atirni a root jelszot :(

> Szoval, hogy lehet beallitani azt, hogy ne kerje le percenkent a

> DNS-kiszolgalok ip-cimet, hanem megjegyezze azt, amit beirtam ujat?

> Vagy ha megadjatok, hogy parancssorban mit kell beirnom a

> DNS-belallitashoz, hogy gyorsabb legyen modositani, azt is megkoszonne
m!

ubuntu-hu at lists.ubuntu.com