[ubuntu-hu] OCR program ubuntu alatt

Ámon Tamás sajt at amon.hu
2007. Május. 13., V, 20:07:06 BST

Kedves Istvan!
velegi írta:
> Sziasztok Ubuntusok. Az utolsó reményem volt az UBUNTU  a LINUX
> oprendszerek terén. Már már feladtam.
> Sok minden mellett az egyetlen distro ami nem kérdezett - nem is lett
> volna kitől- felment és működik mindene ill vam mindenre benne valami.
> Ami neken egy kicsit körülményes az a OCR programja  XSANE, az ABBYY-hoz
> szoktam, de ezzel sehogy sem boldogulok. Van e  amivel egy idősödő,
> kezdő is megbírkózik?

Ha, az abbyy (amit en nem ismerek), fut linux alatt altalaban, akkor
ubuntu alatt is valoszinuleg futni fog. Ahhogy nezem egyebkent, ez a
szoftver egy fizetos dolog, valoszinuleg ezert nem szerepel csomagkent.

> Nem tudtam vele szövegszerkesztőbe illeszteni a bescannelt szöveget. és
> egy oldalból 8,2 Mb os filet mentett pdf-be, de egyetlen pdf olvesó sem
> képes megnyitni.
>
> Ha tudná valaki  a megoldást ?? köszönettel Velegi István dr

Igazabol a problema megfogalmazasa, a problema megoldasanak a fele

--
Ámon Tamás
http://linkfelho.amon.hu