[ubuntu-hu] OCR program ubuntu alatt

velegi velegi at freestart.hu
2007. Május. 13., V, 15:51:17 BST

Sziasztok Ubuntusok. Az utolsó reményem volt az UBUNTU  a LINUX
oprendszerek terén. Már már feladtam.
Sok minden mellett az egyetlen distro ami nem kérdezett - nem is lett
volna kitől- felment és működik mindene ill vam mindenre benne valami.
Ami neken egy kicsit körülményes az a OCR programja  XSANE, az ABBYY-hoz
szoktam, de ezzel sehogy sem boldogulok. Van e  amivel egy idősödő,
kezdő is megbírkózik?
Nem tudtam vele szövegszerkesztőbe illeszteni a bescannelt szöveget. és
egy oldalból 8,2 Mb os filet mentett pdf-be, de egyetlen pdf olvesó sem
képes megnyitni.

Ha tudná valaki  a megoldást ?? köszönettel Velegi István dr