[ubuntu-hu] feisty cd-k

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2007. Május. 11., P, 12:09:20 BST

 tamas gervai írta (Dátum: 2007. May. 10.)
> Sok helyen akarnak installalni Ubuntu-t, ahol nincs internet?
Pl. én otthon. De én meg tudom iratni a munkahelyemen a DVD-t. Csak az
azon nem levő csomagokkal van gondom. Viszem haza egyenként az mc gramps
prosper gcompris kstars kbabel, krename octave mplayer mencoder...
csomagokat a packages.ubuntu.hu-ról, aztán otthon felírom a jegyzeteimbe
a hiányolt függőségeket...
Jó szórakozás volt.

Nincs olyan progi, amely internet nélküli helyen listát csinál, hogy mi
van fent, és másik gépen letölti a csomagokat, ha megmondom, hogy
ezt-meg-azt szeretnék telepíteni? Az apt-zip-hez is kell legalább
keskenysávú internet.

Vagy nincs olyan DVD amely kiegészíti az ubuntu/kubuntu DVD-t? A legtöbb
dolog, ami most nincs a DVD-n és nekem kellene, az a 3 CD-s debianban
megvolt.

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>
Honlap: http://www.roik.bmf.hu/harp