[ubuntu-hu] feisty cd-k

tamas gervai gthrepwood at gmail.com
2007. Május. 11., P, 09:31:10 BST

On 5/11/07, Petrits Szilveszter <szilvio at mezeskalacs.hu> wrote:

> No igen. Akinek Ă©n fogom adni, csak modemje van, az nem az igazi a
> frissítések ügyében. A telepítést az elején még áthidalom vele úgy, hogy
> a fontosabb (főleg multimédiás csomagokat) felírom neki cd-re. De a
> 60-70 Mbos frissítéseket így biztosan nem tudja telepíteni.
>
> DE: marketing szempontból nagyon fontosnak látom a cd-t, mert:
> 1.) Borzasztó elegáns megoldás, és jelkép értéke van: kiemeli az
> ingyenességet és a jogtisztaságot.
> 2.) Sokan hasra esnek attól, hogy gyári cd-t kapnak egy havertól, tök
> ingyen. Az a tapasztalatom, hogy egy klasszikus windózer rögtön
> [...]

Teljesen igazad van, nem is teszek hozza semmit a pontokhoz.

Ami felmerult bennem, en nem vagyok szamaritanius alkat, de ha valaki
kerdezi, hogy neki nincs szelssavja, de kellene neki CD / DVD, van valami
lista onkentesekkel, akik hajlandoak Ubuntu CD-t irni, neagyisten eredeti
DVD-t kolcsonadni, vagy ilyesmi?

Vagy lenne kirakva pl. boltban DVD, es barki egy alairas, azonositas fejeben
elviheti lemasolni par napra, utana visszahozza, vagy visszaviszi mashova,
mint a vandorkonyveket... Egy par CD-t megerne, legalabb tesztelni, mennyire
tisztessegesek a magyarok :)