[ubuntu-hu] Ubuntu.hu regisztráció

Gabor Burjan buga at buvoshetes.hu
2007. Május. 1., K, 10:35:04 BST

On Tue, May 01, 2007 at 10:38:47AM +0200, Gabor SUVEG wrote:

> ezt már beszéltük, hogy az MX nincs rendben. Ezt az illetékes csinálja
> meg, addig meg írd ki lécci, hogy hiba van, amugy imho az email
> kimegy, csak spamnak veszi szinte mindenki, mert más a mx és
> hostnév.....

Ez nem igaz, aki ezt a felvetest irta, az nem egeszen ertette a dolgot.
Az MX egyebkent rendben van (el es fogad), es mint az elozo emailemben
irtam (amire Aron is reagalt, hogy a virtual tabla alapjan meg is
erkeznek a mailek).  Semmi sem irja elo, hogy az akarmi at izedomain
envelope senderrel erkezo emailek csak az @izedomain MX-erol
erkezhessenek, gondold csak vegig, hogy mi tortenik egy egyszeru forward
eseten.

Egyebkent most teszteltem (a test555 es test567 felhasznalokat probaltam
letrehozni), es kozben neztem a mail logot a fogado oldalon.  Semmilyen
mail nem erkezik.  Egyszeruen kitoltottem a regisztracios formot es
visszadobott a fooldalra.

buga