[ubuntu-hu] Fordítóhétvége - Információk

Gabor SUVEG gabor at suveg.hu
2007. Már. 26., H, 19:15:31 BST

Hello,

nem akarok ünneprontó lenni, de a weboldallal is kell foglalkoznunk kicsit,
mert nagyon jó lenne a Feisty release idejére kész lenne (és lesz is) az új
weboldal. Ezért majd pár embert adok a fodítói csapatból a webteambek, ha
esetleg jön valaki marketinges nagyon jó lenne egyeztetni pár dolgot.

tudok vinni egy fon routert, ha nem lenne esetleg elég az utp csati, bár
szerintem lesz wifi is.