[ubuntu-hu] Ubuntu prezentáció

Baranyi Tamás btunyo at freemail.hu
2007. Már. 21., Sze, 14:43:22 GMT

Üdv mindenkinek!

Eddig nem mondanám hogy nagyon aktív tagja voltam a levlistának, de ezen
túl ahogy időm engedi én is szeretnék egy kicsit hozzátenni a munkátokhoz!

Ezt a """tananyagot""" nemrégiben készítettem, és bár nemhogy a
tökéletestől de még a jótól is nagyon messze áll, akár jó kiinduló pont
is lehet a prezentáció elkészítéséhez.
A doksi elérhető itt: http://people.inf.elte.hu/baranyit/tananyag/index.html
Ez egy szintén opensource tananyagfejlesztő és mindent nagyon jol tudó
webes cuccal készült (ILIAS a becses neve) statikus html+css verzió, de
ha van rá igény meg van OOo formátumban is.
Sőt ha elkészül a prezentáció szivesen vállalom a bedolgozását ILIAS-al,
persze a szinek miatt módosítani kell a css-t de ez még bőven belefér az
időmbe.

Ha bárki hasznosnak találja a fenti doksit használja egészséggel!!

Jó munkát!!

Baranyi Tamás