[ubuntu-hu] guadalinex

Viktor Nagy viktor.nagy at gmail.com
2007. Már. 17., Szo, 23:03:14 GMT

lokalizált és célzott ubuntu derivatív
Lehet, hogy ilyesmiben is gondolkozhatnánk (persze előbb legyen kész
az új honlap! :))

http://en.wikipedia.org/wiki/Guadalinex

nem tudom, hogy miből állhat egy ilyen disztribúció összerakása, de
biztos sokaknak segítene. Persze a guadalinex iskola/könyvtár/telepont
hármasa helyett más célcsoportokat is kereshetnénk. Pl: általában
egyetemista / informatikus hallgató / kisvállalkozó. Szerintem itthon
őket a könnyebb megnyerni, mint az állami pénzen felwindowsosott
helyeket.

Hogy kinek mi kell?
Általános egyetemista (ez lehet, hogy csak a közgazdákra igaz): minden
működjön + statisztika (GNU R, Gretl) + LaTeX + Tellico + szótanuló
program (pl: KWordQuiz) + néhány restricted cucc + wine ügyesen
beállítva
Informatikus: a jelenlegi Ubuntu + néhány programozáshoz használt program
Kisvállalkozó: KMyMoney (illetve ennek a GNOME megfelelője), vagy
valami hasonló + néhány restricted format + wine

üdv, V