[ubuntu-hu] Ubuntu Fordítóhétvége LIVE

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2007. Már. 13., K, 10:36:13 GMT

Ezt a bejelentést az imént küldtem be a HUP-ra, mivel már nyilvános és
biztos a dolog...

---
A Magyar Ubuntu Közösség[0] örömmel jelenti be, hogy a Novell
Magyarország[1] támogatásának köszönhetően 2007. március 31-én és
április 1-jén sor kerülhet az első élő Ubuntu Fordítóhétvégére. Az
esemény elsődleges célja a magyar nyelvű dokumentációk aktualizálása,
de bárkit szívesen látunk, aki besegítene GNOME, illetve KDE
komponensek honosításába. A rendezvényen több jeles hazai honosító is
jelezte már részvételi szándékát (ott lesz többek között Kelemen Gábor
és Tímár András). A helyszín (Novell Magyarország, 1124 Budapest
Csörsz utca 45., Sas Torony) befogadóképessége nem korlátlan, de
néhány férőhely még kiadó. A tervek szerint szombat este tartandó
Ubuntu sörözésre mindenkit szeretettel várunk (erről további infók
később) kortól, nemtől, disztrohovatartozástól függetlenül.

Akit érdekel a dolog, jelentkezzen Farkas Szilveszternél (phanatic
kukac ubuntu pont com) - a szervezők kérik, hogy lehetőség szerint
mindenki hozzon magával számítógépet (lehetőleg notebookot). Előnyt
jelent, ha feliratkozol az ubuntu-l10n-hu[2] levelező listára.

Köszönet Kéménczy Kálmánnak és a Novell Magyarországnak, akik nélkül
ez nem jöhetett volna létre.

[0] http://ubuntu.hu/
[1] http://www.novell.hu/