[ubuntu-hu] sajtótájékoztató és mézeskalács szív

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2007. Már. 12., H, 10:34:28 GMT

Torossal egyeztettem, készítenék a sajtótájékoztatóra ubuntu logos
mézeskalács szíveket. A gondom az lenne, hogy addig 101%, hogy nem járok
Budapesten. Ha lenne valaki, aki jár Szekszárd felé, és fel tudja
juttatni, az spórolna nekem 1800 Ft-ot. Ha nincs ilyen, szívesen
belefeccolom a pénzt és elküldöm futárokkal. De ebben az esetben kéne
egy cím, ahová küldhetném. Ez utóbbit persze magánba várom.

--
Jó munkát!

Szilvió

Ubuntu Edgy
***
"Felix, qui potuit rerum cognescere causas" (Vergilius)