[ubuntu-hu] betűkészlet telepítés

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2007. Már. 11., V, 19:56:06 GMT

Az idézett sorokat Gabor Kelemen írta:

> Rendszer -> Beállítások -> Betűkészlet, aztán az alján Részletek, majd Ugrás a betűkészletek mappájába gomb. Megjelenik
> egy mappa Nautilusban, ide behúzogatod amit akarsz ttf-eket, bezárod a betűkészlet-beállító ablakokat és kész is, a
> betűválasztó párbeszédablakokban ezután meg kell jelenniük.

Szia!

Most jutottam csak oda, hogy kipróbáljam.
Hát nem megy. Áthúzom, de nem másolja át. Gondolom, rootként kéne
valahogy. De most meg az a gondom, hogy a Nautilust nem tudom, hogyan
kell rootként futtatni. Illetve főleg a fonts:/// helyet hogyan tudom
elérni rootként. Az igazság az, hogy ezzel a nautilussal úgy unblock
tele van a t*köm. mc-vel nem megy vhogy?

--
Jó munkát!

Szilvió

Ubuntu Edgy
***
"Felix, qui potuit rerum cognescere causas" (Vergilius)