[ubuntu-hu] banner

Viktor Nagy viktor.nagy at gmail.com
2007. Már. 4., V, 21:28:48 GMT

> Köszönöm! Az ötlet jó, azt viszont kizártnak tartom, hogy engednék a
> videóból kilopott kép használatát. Ellenben meg lehet fotózni (egy
> dosszié, rajta "Bűnügy" felirattal). A szöveg pedig lehet egy kicsit
> kevésbé direkt, valahogy így:
> "Kár kockáztatni..." Mellette pedig csak az Ubuntu felirat.

Szerintem ez egy viszonylag "aktív" reklám (minden eddig felmerült
szöveggel), vagyis márkaépítés helyett konkrétan arra ösztönöz, hogy
válasszon minket. Ugyanakkor az Ubuntu név nem igazán ismert ahhoz,
hogy így erre esély legyen. Ezért döntöttem a Linux mellett. Persze az
igaz, hogy mellette önmagában a Linux felirat jobb lehet.

A "Kár kockáztatni..." elsőre nagyon tetszett, de mióta elképzeltem a
banneren kicsit problémásnak találom. Szerintem az embereknek
(különösen a többnyire ismeretlen Ubuntu szóval párosítva) semmit se
mondana. A képen is csak a Bűnügy felirat látszik, a törvénysértés oka
nem.