[ubuntu-hu] dapperrol edgy upgrade problema

Schmidt Gergely schmidtgergely at gmail.com
2007. Már. 2., P, 10:20:33 GMT

Péter MÁTÓ wrote:
> Pontosabban? Milyen busz? ElĂŠg misztikus, hogy nem lĂĄtszik az lspci kimenetĂŠben
> a videokĂĄrtya... Kellene lennie benne egy ilyen sornak:
>
> xx:xx.x VGA compatible controller: ...

beraktam egy kubuntu edgy telepitot es, ott latta a kartyat:

lspci | grep ATI
01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc RV280 [Radeon
9200 SE] (rev 01)
01:00.1 Display controller: ATI Technologies Inc RV280 [Radeon 9200 SE]
(Secondary) (rev 01)

> KĂŠt dolgot tanĂĄcsolnĂŠk kezdĂŠsnek.
>  1) Vedd ki a videokĂĄrtyĂĄt ĂŠs tedd vissza, hogy a kontakt hiba esĂŠlyĂŠt
>     csĂśkkentsĂźk.
>  2) Próbálj meg Ubuntu telepítő CD-vel boot-olni, és nézd meg ott is az
>     lspci kimenetĂŠt.
kivettem, ujra beraktam, ahogy fent irtam kiprobaltam, es ott latszik
sot az x-et is behozta.
nem akarok talalgatasokba bocsajtkozni de sztem akkor vmit elrontottam
telepiteskor, vagy a gep.
hatha segit, csatolom a telepito cd altal generalt xorg.confot, amit
azert kiprobaltam a telepitett rendszeren, de gondolom mivel nem latja a
kartyat ezert eselytelen.

a valaszokat, segitseget elore is koszonom

udv:
Schmidt Gergely
Name: xorg.conf