[ubuntu-hu] .automatix

Birgi54 birgi54 at t-online.hu
2007. Jún. 30., Szo, 04:48:26 BST

Szeretném megkérdezni, mit tegyek?

Az automatix-bol telepítettem egy (számomra) ismeretlen Desktop programot.

Újra indulás után, rengeteg hibaüzenet, és nem indul a rendszer.

TUDOM, butaság ismeretlen dolgokat telepíteni, de számomra az Ubuntu a Linux teljesen ismeretlen terület, most ismerkedem vele, az Automatix-bol már sok dolgot feltelepítettem azért bátorkodtam ismét használni.

Kezdhetek egy új telepítést, vagy van esetleg valami helyreállító program?

Volt  egy mentési lehetőség, nem tudom a nevét azt elvégeztem, és egy tömörített tgz fájlban megtalálható az etc, az usr, és a var könyvtárak, de nem tudom hogy tudnám ezeket helyreállítani, (Vagy értelmetlen ezzel foglalkozni)?

Köszönöm a segítséget!  Birgi