[ubuntu-hu] Rendszer telepítése, elmentése, visszaállítása

PT york at freemail.hu
2007. Jún. 27., Sze, 21:19:47 BST

Szia

Sokszor egyszerubbnek tunik az ujra tepeites, de hosszutavon nem
kifizetodo. A linux az nem windows, igy legritkabb esetben szokott
segiteni az ujra telepites.

> Van viszont 2 db XFS partícióm, amiket szeretnék az újratelepítés
> után is használni. Ha mindenkinek minden jogot megadok a partíciókon
> lévő összes fájlra, és úgy telepítem újra a rendszert, akkor hozzá
> fogok férni a partícióhoz és újra be tudom állítani a jogosulságokat?
Nem kell semmi jogosultsagot allitani, ha jol emlekszem akkor a
telepites soran megkerdezi hova csatolja fel a particiokat ,megadod es
kesz, figyelni kell hogy ne allitsd be a formazast ezekhez a
particiokhoz. (alternate cd-vel ezt meg lehet csinalni, sima desktop
telepitovel lehete nem tudom, valaki irja meg hogy ott is igy van-e)

> Van-e bármilyen módszer, amivel a komplett, jól működő rendszert le
> lehet menteni, és utána visszaállítani működés közben? Vagy inkább
> Ghost, True Image stb programokkal próbálkozzak?
XFS-t nem tudom mennyire tamogatjak az itt megnevezett programok,
szoval ezekkel csak ovatosan, neha tobb kart csinalnak mint hasznot:).

York.

---
E-mail: york at freemail.hu
Web cím: http://openproject.hu