[ubuntu-hu] Rendszer telepítése, elmentése, visszaállítása

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2007. Jún. 27., Sze, 18:04:12 BST

Sziasztok!

Annyit szórakoztam a rendszerrel, hogy most már nem megy, se a Samba, se
semmilyen FTP szerver, valamint a programok indítása is belassult igen
durván. Mivel kezdő felhasználó vagyok, ezért így az újratelepítés
mellett döntöttem.

Van viszont 2 db XFS partícióm, amiket szeretnék az újratelepítés után
is használni. Ha mindenkinek minden jogot megadok a partíciókon lévő
összes fájlra, és úgy telepítem újra a rendszert, akkor hozzá fogok
férni a partícióhoz és újra be tudom állítani a jogosulságokat?

Van-e bármilyen módszer, amivel a komplett, jól működő rendszert le
lehet menteni, és utána visszaállítani működés közben? Vagy inkább
Ghost, True Image stb programokkal próbálkozzak?

Üdv:
Andrejka Balázs