[ubuntu-hu] CD-DVD

mergenc mergenc at gmail.com
2007. Jún. 26., K, 00:50:14 BST

Sziasztok,

az van, hogy betettem a régvárt Hogfather DVD-t, erre a Totem azt mondja,
nem tudja megnyitni a helyet, lehet, nincs jogosultságom... aztán a VLC,
ahelyett, hogy lejátszotta volna, nem csinált semmit, sőt, a hang cd - 1.
szám felirattal rohangált a nyúltagyamon.

a második DVD-t megnyitotta a Totem, szép narancssárga kijelzőt láttam, mást
nem. aztán nem válaszolt.
vártam pár percig, aztán erőszakosan bezártam.
VLC nem csinált semmit, de azt sokáig és lassan, akkorákat lassangott, csak
tátottam
aztán nem akarta visszaadni a DVD-t, aztán visszaadta, aztán kiírta, hogy
nem adja vissza.

kipróbáltam, saját, írott DVD-t olvas, eredeti DVD-t olvas, a DVD-nek lehet
baja (vagy valami, amit nem tudunk megcsípni), de mi?

imádom pratchettet, de még miatta sem rakom vissza a vindózt, inkább veszek
egy tévét meg egy DVD-lejátszót... :(
(vagy letöltöm aviban) :)

szóval - most már csak a kíváncsiság miatt - szerintetek mi lehet a gond?

kösz, szép napot:
mergenc

--
Freedom is just another word for nothing have to lose...  - Janis Joplin -

If violence doesn't work use more violence. :-)