[ubuntu-hu] Keres: visszajelzes polo atvetel ugyben + segitsegkeres szallitashoz

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2007. Jún. 25., H, 21:59:38 BST

Szia!

> vajon azt, amikor előjöttem azzal, hogy kapom meg Angliában a pólókat,
> jelentkezésnek vettétek? :) Sírok, ha nem... :)

Nem :O
Azt vettuk jelentkezesnek, ha valaki egyertelmuen megirta, hogy ker X db
polot ilyen es ilyen meretben. Egyebkent sem tudunk egyelore angliaba
postast szerezni :(

> Amúgy  augusztusig ráér :),

Mivel mar igy is teljesen beteltunk, lehet, hogy kenytelen leszel
szeptemberig is varni - hacsak nem szervez valaki elobb egy masodik kort
:O

>én megoldom Pécset, Kőszeget és  Szombathelyt.

Angliabol? :O

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)