[ubuntu-hu] Automatikus indítás

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2007. Jún. 24., V, 21:38:10 BST

York!

Köszi az infót, értem, de most szerintem nem ezen van a hangsúly.
Máshogy kérdezném akkor a dolgot.
Van egy alakalmazás, amit csak root-ként lehet elindítani. Ha megnyitom
a konzolt, és beírom a "sudo alkalmazasom" utasítást, akkor az elindul.
Hogy tudom azt megoldani, ahogy ez az alakalmazás automatikus, minden
felhasználói beavatkozás nélkül elinduljon, miután bejelentkeztem?

A válaszokat előre is köszi!

Andrejka Balázs