[ubuntu-hu] Automatikus indítás

PT york at freemail.hu
2007. Jún. 24., V, 20:56:11 BST

Szia

> Hogy tudom megoldani, hogy automatikusan tudjam a Xampp-ot indítani?
> Az etc/sudoers fájlhoz már hozzáadtam ezt a sort, ennyi elég kéne,
> hogy legyen?
> Tudom, hogy hülye kérdés, de nagyon kezdő vagyok... :(

Miert nem csomagbol telepitetted az AMP komponenseket?
Mindegyik resze az ubuntunak es indulnak ok maguktol jol.
sudo apt-get install apache2 php5 mysql-server
Meg ami kell azt hozzateszed, ha grafikus csomagtelepitot hasznalsz
akkor meg konnyebb dolgod van.

En messze kerulnem a kulso forrasbol hozzaadott dolgokat, csak a baj
van veluk.

York.

---
E-mail: york at freemail.hu