[ubuntu-hu] Formázás

Grósz Zoltán groszzoltan at gmail.com
2007. Jún. 24., V, 10:56:07 BST

Szervusz!

A formázást Ubuntu alól a qtparted-del tudod megoldani. ez grafikus
alkalmazás, és a nem rendszermeghajtókat simán tudod formázni (root-ként
indítva).
Sajnos ahhoz nem értek, hogy miért nem ismer fel nagyobb méretet, de a
helyedben addig is amíg kiderül megcsinálnám a dolgomat egy
ntfs-segítségével. Arra tudsz írni egy ntfs-3G
<http://wiki.hup.hu/index.php/Ntfs-3g_telep%25C3%25ADt%25C3%25A9s>nevű
okossággal.

Egyébként, ha rakoncátlankodna a qtparted Ubuntu alatt, akkor bootolj be
LiveUbuntu/Kubuntu-ról és azon is rajta van alapból ... (ha nem alternate...
mert ha arról telepítettél, mint ahogy nekem is még le kell töltened ezt a
progit a  sudo apt-get install qtparted  paranccsal.

Sok sikert!
Üdv.:ZOli