[ubuntu-hu] ubuntu certified laptops

Grósz Zoltán groszzoltan at gmail.com
2007. Jún. 24., V, 09:38:04 BST

Szervusz!

Ez egy nagyon jó kérdés. Velünk az a furcsaság esett meg, hogy nekem is,
kedvesemnek is Dell inspiron 1300-as van, egy időben vettük s az enyémen
minden megy csont nélkül, az Övében a wlant csak ndiswrapperrel tudtuk
életre kelteni [abba más típust tettek ... ]  Szóval ha nagyon biztosra
szeretnél menni, akkor szerintem érdemes volna a beletett főbb alkatrészeket
egyenként megnézegetni... (pepecs meló az igaz...)

Szép napot!
üdv.:ZOli