[ubuntu-hu] Kérdés (Terminál parancsok)

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2007. Jún. 23., Szo, 15:51:19 BST

> Mert van, amikor nem férsz el egy asztalon, viszont szereted megnyitva
> hagyni az az ablakokat, azért. Én néha használom. Ha arra te vágysz,

En viszont 4 munkateruletet is hasznalok.
Az elson a levelezes, bongeszo, irc es gaim megy. A masodikon a
beep-media-palyer + skype es gaim kontaktok. A harmadikon az OO.o ill.
gnumeric. A negyediken pedig a ftp-t szoktam hasznalni.
Igy sokkal kenyelmesebb mintha 1 munkateruleten 30 ablak lenne nyitva.

Arra meg nincs szuksegem, hogy mindig mas legyen a hatter, mert en nem a
hatteret hasznalom, hanem az alkalmazasokat.

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)
drotlevel:fidusz at mtvsz.hu