[ubuntu-hu] Ubuntura váltanék Windowsról

Kerti Balázs Gábor kertib at linuxlap.hu
2007. Jún. 23., Szo, 15:48:20 BST

2007. 06. 23, szombat keltezéssel 01.21-kor Andrejka Balázs ezt írta:
> Már csak Apache,PHP,MySQL hiányzik, de azok már reggelre maradnak.

A Linux-on futo Apache, MySQL, PHP triot "LAMP"-nak hivjak
(http://en.wikipedia.org/wiki/LAMP_(software_bundle)) es van egy direkt
gyorsan telepitheto valtozata a XAMMP.

http://www.apachefriends.org/en/xampp.html

Anelkul futtathatod a LAMP-ot, hogy nagyon bele kellene masznod a
konfiguracioba, valamint grafikus felhasznaloi feluletet - innen az "X"
- is biztosit.

Balazs
ui: ...ja es NEM fizetos:-P