[ubuntu-hu] redszerről leválasztani a /home- ot ?

Grósz Zoltán groszzoltan at gmail.com
2007. Jún. 23., Szo, 14:16:42 BST

Kedves Friczy !

Köszönöm a részletes leírást!

Igen, ez volt a fő kérdés, hogy hogyan lehet átmozgatni a /home-ot másik
partícióra.
Az elmaszatoltabb kérdés az volt, amire leveledben is utaltál, hogy más
partícióm még nem létezik.
Ezért írtam, hogy nem mertem nekiállni a QTparted-del mert nem tudom, hogy
amikor vágok egy partíciót akkor az biztosan az üres részt választja-e le
(persze kisebbet vágnék le, mint amennyi üres helyem van). Mert attól
tartok, hogy ha elkezdek vele  "barmolni" akkor esetleg beletörölhetek az
egyetlen partícióba ami tkp. az egész rendszert viszi...

üdv.: Zoli