[ubuntu-hu] Kérdés

Torma Laszlo tormail at gmail.com
2007. Jún. 23., Szo, 10:40:47 BST

Helló,

Első körben az Ubuntu.hu dokumentációs oldalán található leírásokat
ajánlom. Ezek már kifejezetten a Feisty-re készültek, és általában a
fórumokban, IRC-n felmerült kérdések alapján írtuk meg:
http://ubuntu.hu/dokumentacio/

Például a programok telepítéséről, eltávolításáról itt találsz leírást:
http://ubuntu.hu/konyvlap/alkalmazasok-telepitese-ubuntura

Az a bizonyos (cvk-féle) Beryl leírás ugyan nem rossz, de már kicsit
elavult, azóta ezt sokkal egyszerűbben is fel lehet rakni. Erről itt
találsz friss útmutatót:
http://ubuntu.hu/konyvlap/beryl-telepitese-ubuntu-7-04-re

A rendszergazdai jogosultságokról, és más gyakori problémákról itt
találsz tömör leírást:
http://ubuntu.hu/konyvlap/leggyakrabban-keresett-megoldasok

Ja, és egy jótanács: mielőtt bármilyen config fájlt módosítasz, előtte
készíts róla biztonsági másolatot. Sok bosszankodástól megkímélheted
magad némi elővigyázatossággal.