[ubuntu-hu] Ubuntura váltanék Windowsról

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2007. Jún. 23., Szo, 00:21:34 BST

Szia!

Nagyon szépen köszönöm a jótanácsot. Lehet, hogy így kellett volna, de
már váltottam. Mindennek utánajártam, ami fontos lehet, így ebből a
szempontból nem fog csalódás érni.
Amíg kihívást jelent a rendszer használata és lehetőségeket látok benne,
addig nem fogok csalódni.
Annyira meg nem is hideg ez a víz... Közel fél óra alatt sikerült
feltelepíteni és konfigolni a glftpd-t, ami 6 óra Linux használat után
szerintem elég jó teljesítmény, főleg, hogy Win alatt nagyon nem is hall
az ember szuper-szerverről. Természetesen először beijedtem, amikor a
telepítés és frissítés után  meghalt a rendszer, aztán később néztem a
fórumokat, hogy az "új" kernel másnak sem jött be, és nem kellett volna
újratelepítenem az egészet. :D
Már csak Apache,PHP,MySQL hiányzik, de azok már reggelre maradnak.

Pár kérdésem azért még lesz, de most fáradt vagyok hozzá... :D

Üdv:
Andrejka Balázs