[ubuntu-hu] ha már írás

Fráter Attila frater_attila at gartel.hu
2007. Jún. 22., P, 18:34:08 BST

mergenc írta:
> Sziasztok,
>
> most írtam meg egy DVD-t (K3B), benyomtam, hogy na, mégis jó-e,
> erre azt mondja:
>
> Nem csatolható a kötet.
>
> Érvénytelen csatolási beállítás a kötet csatolására tett kísérlet során.
>

> Ennyi. Nem túl informatív, legalábbis szerintem. Alatta egy "OK".
> Komolyan nem érzem jól magam, hogy leírom ezt, de a a vinfos szokott
> ilyeneket csinálni*.
> :(
>
> Ötlet?
>
> üdvözlettel:
> mergenc

> [...]
Ezért szoktam rá a gnomebakerre, mert a k3b nekem folyton ezt csinálta
(igaz, mint már mondtam, a fényestekintetű UHU alatt, ubuntu alatt már
ki sem mertem próbálni). Valószínűleg nem zárta le a lemezt.
Apropó, rootként sem tudod csatolni (sudo mount -t iso9660 /dev/cdrom
/media/cdrom)?

Mászógép
Név: frater_attila.vcf
Típus: text/x-vcard