[ubuntu-hu] Ubuntura váltanék Windowsról

Albert László-Róbert albertlaszlorobert at gmail.com
2007. Jún. 21., Cs, 02:30:53 BST

Nemeth Gyorgy wrote:

> [...]
> felérő ingyeneset.
>
> Igen, viszolygok a linuxos Nerotól, bár ez hülye kifejezés. Hogy
> viszolyoghat az ember egy számára közömbös holmitól? De a te
> reklámozásodtól, hogy kivált ezt, vagy amazt, meg hogy azt sugallod: ez
> a jövő, valóban viszolygok. Nem sok olyan funkcióját tudnád felsorolni
> a Neronak, amit ne tudtam volna már a linuxos Nero verziója megjelenése
> előtt megcsinálni parancssori programokkal (vagy a frontendjükkel, pl.
> a k3b-vel). Akkor mitől is olyan szuper a Nero? Attól, hogy feltalálta

en is teljesen egyet ertek veled ... de mindeki elvan a neroval, fokent,
hogyha windowsal kezdtek. pl nallunk (itt romaniaba de gondolom
magyarorszagon sem kulonb a helyzet) ha veszel egy cd/dvd irot,
automatikusan adjak vele a nerot (windowsra termeszetesen). es innen
kezdve megertem azokat akik "meg vannak halva" nelkule.