[ubuntu-hu] Ubuntura váltanék Windowsról

Kerti Balázs Gábor kertib at linuxlap.hu
2007. Jún. 20., Sze, 20:47:32 BST

2007. 06. 20, szerda keltezéssel 18.31-kor Nemeth Gyorgy ezt írta:

Mondom Linux alatt...leven eddig nem volt Nero Linux alatt. Most van.

> Igen, viszolygok a linuxos Nerotól, bár ez hülye kifejezés. Hogy
> viszolyoghat az ember egy számára közömbös holmitól? De a te
> reklámozásodtól, hogy kivált ezt, vagy amazt, meg hogy azt sugallod: ez
> a jövő, valóban viszolygok. Nem sok olyan funkcióját tudnád felsorolni
> a Neronak, amit ne tudtam volna már a linuxos Nero verziója megjelenése
> előtt megcsinálni parancssori programokkal (vagy a frontendjükkel, pl.
> a k3b-vel). Akkor mitől is olyan szuper a Nero? Attól, hogy feltalálta
> a melegvizet?

Figyi. A K3B NEM iro program, hanem egy GUI. Ezt most vagy kepes valami
abszolvalni, vagy mint egy zombi motyogja maga ele..."akkor is az
ingyenes a jobb, akkor is K3b-t hasznalok"...

Nem "reklamozok" semmit. Mindenki azt hasznalja amit akar. En annyit
allitok, hogy a Nero jobb, es tobb funkcioja van - veled szemben en a
K3b.-t is hasznaltam, mig te csak azt... - es jobban kezeli az optikai
meghajtokat.

> És mert volt egy disztribúció, amire építkezve meg lehetett
> technológiailag csinálni. És hogy az 'alap' disztribúció nevében is
> hordozza az általad épp az előző levélben leszólt GNU-t.

No jo...szerintem jobb lenne, ha utana jarnal egy kicsit a Linux es a
GNU tortenetenet, valamit, hogy miert igy van irva: "GNU/Linux", es mi
koze van a Debian-hoz, mert gondolom ez az "alap" disztro, es hogy miert
nem lett mas Debian szarmazekbol olyan sikeres kiadas mint az Ubuntu.

De nagyon erdekes, hogy valahogy mindig a kevesbe legyeges  reszekre
erkezik reakcio, de amikor arrol van szo, hogy elgondolkozz azon, mit
tettel a szabad szoftver fejleszteseert, vagy elolvastad.-e valaha is,
hogy mit ker toled a fejleszto, akkor semmi...:-)

Balazs