[ubuntu-hu] Ubuntura váltanék Windowsról

PT york at freemail.hu
2007. Jún. 20., Sze, 12:31:20 BST

Szia

> Nem hiszem, hogy lattad a 3.0-s, stabil, linuxos Nero felhasznaloi
> feluletet, mert akkor tudnad, hogy tud rockride-ot (is).
Szerintem nezze meg az ingyenes programokat amiket az ubuntu kinal
neki, ha nem felel meg neki a k3b akkor majd vesz nerot, de nem tartom
jo otlettnek arra buzditani embereket, hogy ki se probaljak a kozosseg
altal keszitett programokat. En mar tobb eve linuxozom, de meg egyszer
se fordult elo, hogy a k3b ne lett volna eleg.

> Ha valakinek van ra modja/kedve, hogy azt a programot hasznalja amit
> korabban is hasznalt, csak mas platformon, akkor semmive valik az az
> indok, hogy "nem ingyenes".
Ezzel sok szempontbol nem ertek egyet, tipikusan a lusta ember sajatja,
hogy nem aldoz idot az uj dolgok megismeresere, kismeresere. Igen is ha
uj platformmal ismerkedik ismerje meg a platform altal nyujtott
lehetosegeket.

> A legdragabb programok Unix/Linux rendszereken futnak es ez a jovoben
> sem lesz maskent.
Szerintem nem linuxon futnak a legdragabb softok. Itt most konkretan
egy programra, vagy egy megoldas rendszerre gondolsz, vagy csak FUD?

> Ideje lenne megbaratkozni azzal a gondolattal, hogy a zart forrasnak
> is van helye (legyen szabadon felhasznalhato, vagy nem) a Linux alapu
> rendszerek vilagaban, es a nyilt forraskod sem jelent ingyenesseget,
> hanem szabad felhasznalast. Ha ezekkel mindenki tisztaban lenne, nem
> lenne ekkora misztikum es kaosz a Linux alapu rendszerek koreben es
> tobben hasznalnak mint most, es akkor tobben is tudnak tamogatni (akar
> anyagilag is) a kulonbozo fejleszteseket.
Ez igy ebben a formaban hulyeseg, mar bocs...
Meg tudnad mondani miben tud tobbet a nero, mint a k3b?

York.

---
E-mail: york at freemail.hu
Web cím: http://openproject.hu