[ubuntu-hu] Ubuntura váltanék Windowsról

Kerti Balázs Gábor kertib at linuxlap.hu
2007. Jún. 18., H, 17:24:16 BST

2007. 06. 18, hétfő keltezéssel 11.37-kor tamas gervai ezt írta:
> k3b. Szeirntem jobb a nero-nal, bar nem tud 4GB-nal nagyobb (1 db-ban)
> file-okat irni. Minden egyebben superior.

No ezert hasznalok Linux alatt is Nero-t, mert ugyan azt tudja, amit a
windowsos verzio, sajat lib-ek alapjan dolgozik - tehat nem kerulsz
semmifele fuggosegi problemaval szembe - nem ugy ahogy a K3B. Tobb irasi
fajtat ismer.

Szoval miben is jobb...?:-)

A Linux nem = ingyenesseg, es nem kovetkezi belole, hogy csak nyilt
forraskodu megoldasokra lehet epiteni egy rendszert.

Balazs