[ubuntu-hu] Ubuntura váltanék Windowsról

Viktor Nagy viktor.nagy at gmail.com
2007. Jún. 18., H, 09:57:52 BST

OO.o

a neten vannak leírások, hogy hogyan állítsd be, hogy kompatibilis legyen az
MS officeszal -> google tud pontosabbat is, nekem most nincsen meg a link

------------
ISO mount

gondolom valami virtual daemon szerű megoldást szeretnél. Pont olyat még nem
láttam, ami viszonylag kényelmes az a konquerorhoz/nautilushoz (a KDE ill
Gnome alapértelmezett fájlkezelője) írt kiegészítések. ha jól tudom
nautilus-scripts-nek hívják az ubuntus változatot, a kde-t pedig talán
mountisonak a kde-apps.org-on. Előbbi a synapticsban is megtalálható. Ezek
után jobb klibb az iso imagen, és már mountolhatod is.

hasonló kiegészítő elképzelhető más fájlkezelők alá is, de konkrétat nem
tudok -> google talán tud
------------

Vírusok

vírusírtó azért nincsen, mert vírus sincs, illetve ha mégis, akkor az szinte
tehetetlen. Csak akkor van rá szükséged, ha Windowsos gépekkel is együtt
kell működnöd, és vigyázni akarsz rájuk. :)

----------
tűzfal

szerintem kezdetben a firestarter tökéletes
---------

Nero

mire van szükséged? hogy Neronak hívják vagy hogy CD-t írjon? én a k3b-t
használom, de lehet, hogy neked valami spéci cucc kell

ftp kliens - fájlkezelő

én a midnight commandert használom (aka norton commander)

videóhoz nem értek

lcd-t pedig már Balázs említette

üdv, V