[ubuntu-hu] Idősek linuxa

Takács László lacyc3 at gmail.com
2007. Jún. 18., H, 07:26:06 BST

On 6/17/07, mergenc <mergenc at gmail.com> wrote:

> "...jelen pillantban éppen az ötvenhárom éves édesanyámnak magyarázom,
> hogy telepítsen skype-ot linux alá - és dögöljek meg, menni fog neki
> terminálból
> :) :) :)
>
> na még egyszer szép napot:
> mergenc

Hello!

Elismerésem, számomra a skype telepítés "grafikusan" megy, gdebi-vel :D
Parancssorból még nem, elmagyarázod nekem is? Hátha van olyan felfogásom
mint édesanyukádnak :-) és elismerésem neki, de tényleg. Az én szüleim még
"fiatalok" és nem nagyon hajlandóak Linuxozni. Te hogy vetted rá??

Továbi szép napot:
Lacyc3
--------- következõ rész ---------