[ubuntu-hu] Bugreport

Takács László lacyc3 at gmail.com
2007. Jún. 16., Szo, 14:25:50 BST

Nem tudok róla, hogy bármi hiba lenne, az összes eszköz megfelelően
funkcionál, a 3D megy, felbontások és frissítési sebességek is
egyeznek és működnek, a grafikuskártya tuti jó, külömben fagyna a
PlanetPinguinRacer alatt szerintem, a többi hardver elem is jó, mert
résztveszek a Rosetta at home rákellenes projectben, mely 100%-on hajtja
a procit, a feldolgozott adatok jók, a memória megint jó, nem régen
ment egy egész estét a memtest. A másik gépen (PIII 800Mhz, 768MB Ram,
GF 2 Mx 440) is csinálja ugyanezt, amelyen egy újraindítás segít. De
ez legyen a legkisebb bajom :-)