[ubuntu-hu] Ubuntu póló

Dobi Attila dobi.atti at gmail.com
2007. Jún. 12., K, 16:49:29 BST

Mea Culpa, benéztem a dolgot. A javaslatkor szimplán a jószándék vezérelt,
nem a "namajdmosténmegmondomatutittimindbénákvagytokbezzegén". Bevallom az
utóbbi napokban felületesen olvastam a levlistát, a faq-t csak átfutottam
vasárnap.
Az ötletet dobjuk be a következő sorozat mintái közé aztán ugorjunk témát.
Túl van tárgyalva.
Én meg megígérem hogy legközelebb előbb olvasok, utána írok.

Üdv:
-D.Attila