[ubuntu-hu] Ubuntu póló

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2007. Jún. 12., K, 16:48:53 BST

> 1. a szita a drága, azért van ez az 1 minta. az van. ezt kell szeretni.
> nekem is lenne még legalább 5 konkrét ötletem. de ugy hogy szines, ez
> elég
> jó.
> 2. mindig van ötlet ami jobb és szebb. tehat marad az 1. pont.

Nincs megtiltva, hogy a meglevo terveket felhasznalva es azt modositva
barki gyartson sajat maganak sajat polot.
Mi ezen a projekten kb. egy heten at eleg intenziven dolgoztunk -
elsosorban az  #ubunutu-hu csatornan.
Nemcsak 22 valtozat volt, az csak a torosek altal tervezett, elotte
gsuveg csinalt nehany tervet. Es ezeket ezerrel megvitattuk a csatornan,
rengetegen mondtak velemenyt.

Akinek pedig nem tetszik, tudom idezni a nagy klasszikust:

"Nem kotelezo Raktanyara jarni"  :)

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)