[ubuntu-hu] Ubuntu póló

Gabor SUVEG gabor at suveg.hu
2007. Jún. 12., K, 16:07:16 BST

hello,

atyanak teljesen igaza van, mivel a polonak az első x változatát én
csináltam van kis pofázhatnékom:

1. a szita a drága, azért van ez az 1 minta. az van. ezt kell szeretni.
nekem is lenne még legalább 5 konkrét ötletem. de ugy hogy szines, ez elég
jó.
2. mindig van ötlet ami jobb és szebb. tehat marad az 1. pont.

--
További szép napot kíván SUVEG Gabor

"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to
handing a loaded .45 to a chimpanzee." - comment from a c++ code