[ubuntu-hu] Ubuntu póló

Torma Laszlo tormail at gmail.com
2007. Jún. 10., V, 22:08:11 BST

On Sun, 2007-06-10 at 22:35 +0200, Péter MÁTÓ wrote:
> Kérdés: Ugye nagyon ügyeltek rá, hogy jó minőségű anyag legyen, ne legyen a
> második mosás után elnyúlt vacak?
>
> Csak azért kérdezem, hogy tudjam, hogy elég kettő, vagy ha hosszú távra
> tervezek, akkor rendeljek inkább tizennégyet :)

Igen, én se szeretném, ha kinyúlna a póló hamar. Szeretnék sokáig
divatosan öltözködni. :)

Elméletileg pár napon belül pontosan kiderül, hogy milyen pólóra
nyomjuk. Mindenképpen szeretnénk, ha olyan minőség lenne, mint a HUP
póló (az egyébként Gildan márkájú, tehát valószínűleg mi is arra nyomjuk
majd, ha tudunk reális áron szerezni).